Vervolgens gaan we door en actief aan de slag op de vloer met praktische tips en handvatten. De kracht zit immers in de herhaling.
Na de aanjaagsessie gaan we aan de slag op de werkvloer!
Praktische gastvrijheid aan de hand van de gestelde gastvrijheid doelstelling. Wat loopt er in de basis wel goed, wat loopt er nog niet goed, en hoe kan het beter. Waar vinden contactmomenten plaats en hoe kunnen medewerkers zelf het verschil maken om verwachtingen te overtreffen?
Samengevat: waarom en wanneer voelt een gast zich thuis, waarmee kun je een klant zo goed mogelijk helpen en hoe zorg je er nu voor dat een bezoeker onderdeel wordt van de beleving waarvoor hij komt?
Hierbij kijk ik vooral naar efficiëntie, gedrag en kwaliteiten van de medewerker.
Dit doen we in twee dagdelen. Ter afsluiting houden we nog een gezamenlijke evaluatie met praktische tips om ervoor te zorgen dat deze gastgerichte houding beklijft.
Een gastvrije medewerker is het visitekaartje van uw organisatie en het doorvertellen waard!
*On-the-Job begeleiding is mogelijk in het Nederlands, Engels en Frans.
Snel gastvrij? Neem contact op!