istockphoto-615981528-612x612.jpg

Eye Opener
 

De Eye Opener bestaat uit uit twee scans in de vorm van een mystery visit en daarnaast een persoonlijk gesprek met u als opdrachtgever. Ik werp een frisse blik op de gastvrijheid binnen uw organisatie, afdeling of locatie. Gastvrijheid is per slot van rekening waardevol in elke branche: van camping tot hotel, van museum tot uitvaartorganisatie en van sportclub tot zorginstelling. 

 

Ik stel de basis vast en inventariseer wat nodig is om het huidige niveau van gastvrijheid naar een hoger plan te tillen; de gastvrijheidsdoelstellingen (in lijn met de missie, visie en kernwaarden van de organisatie). Tenslotte zet ik alle bevindingen om in praktische handvatten voor op de werkvloer.  


Hierbij kijk ik zowel naar de organisatie als het product en de medewerkers. Wat is de eerste indruk, hoe word ik welkom geheten, zijn ze voorbereid op mijn komst, wordt er ingespeeld op mijn behoefte en hoe verloopt het afscheidsmoment?


Kortom: Wordt de verwachting van het product, dienst of afspraak waargemaakt en ligt deze in lijn met wat de organisatie wil uitstralen en uitdragen? Of nog beter….wordt de verwachting overtroffen.

 

Snel Gastvrij? Neem contact op!